Jag blev godkänd på "sugkursen" haha

Japp, jag klarade både det teoretiska och det praktiska provet! så nu får jag vara ensam på salarna och ha patientens liv i mina händer! hehe kanske inte så dramatiskt, men det känns väldigt bra att nu delegering på just sugteknik, det är svårare än det ser ut..sen har man ju en levande människa att hålla koll på och inte på ett platshuvud som jag fick öva på :P

Efter jobbet tränade jag, så skönt..måste komma igång ordentligt, det är så lätt att tappa takten när man jobbar och åker iväg över helgerna som man är ledig på. Sen kom Jella och hämtade mig, alltid lika trevligt! och med bilen förstås! :D Vi åkte till Ella för att mysa med Jum-Jum och  vi fikade med kaffe och glass :)

Nu ska jag ta en promenad, är sugen på godis..det är ju fredag!  sen ska jag läsa lite körteori! det har blivit rätt spännande nu!  Måste nog tacka Jella för att det är hon som får mig att känna mig så körsugen!

Ha en mysig fredagskväll :)


Om jag inte jobbade hela helgen så skulle jag ta en sväng ut! är så dans och drinksugen!
Jella och jag är heta på Halloweenmaskerad!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0