Jag hoppas på en härligt vecka!

Imorgon och på tisdag jobbar jag på uppvaket, för första gången är jag ensam undersköterska där inne fast jag är uppbackad med 2 sjuksköterskor så det ska nog gå bra! Jag är lite nervös..om det nu skulle bli kaos så vet jag inte riktigt hur jag skulle reagera..sen är jag inte riktigt världsbäst på att sätta katetrar och det är bra om man gör det snabbt och smärtfritt :P

Jag ska dessutom kolla på en lägenhet imorgon! Vet inte hur jag ska göra, ska verkligen fundera om det är rätt tid eller om man ska vänta....

På onsdag och torsdag jobbar jag på Lugnet :) det är skönt när man kan blanda lite jobb, lugnet känns som semester efter några dagar på IVA men sen kan Lugnet vara för jäkla trist en längre tid så jag blir glad när jag får lite action på IVA!

Sen på fredag blir det kanske en tripp till K-holm :)

Ja juste!  Jag har även kollat på bilar!  jag kan behöva en fungerande bil för att kunna börja övningsköra, och jag har nog hittat min drömbil! ^^
Hyundai I10!


Ha det så bra!
kramar



Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad för lägenhet???

2009-03-03 @ 06:48:56
Postat av: julia

Mickis! den var fin, men jag funderar fortfarande på hur jag ska göra. Jag ska ju börja med körning och så nu och jag har inte råd med att fixa båda just nu :(

2009-03-03 @ 07:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0