Jag känner mig så duktig! ^^

Jag har kämpat på bra dessa 3 dagar, först uppvaket som jag trodde skulle bli ett helvete! usch va nervös jag var innan. de som känner mig vet hur jag alltid lyckas stressa upp mig över nya saker :P så jag är stolt över mig själv att de 2 dagarna gick så bra! Sen idag på Lugnet så var vi bara 3 när vi brukar vara 4 ( vi går 2 och 2 när vi tar upp gamlingarna ) så idag fick jag och min kollega slita som dårar för att hinna med allt och alla! Men dagen gick bra och jag är inte så trött som jag trodde att jag skulle vara nu efter jobbet :)  Imorgon blir det kvällspass...funderar på att ta en sväng till stan  innan och kolla efter lite nya underkläder, det är alltid hett med lite nytt!

Ikväll ska jag ta en långpromenad, sen bara slappa :)

Ha det bra allesammans!   

kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0