När snoret bara rinner :(

Jag är förkyld,  efter en tung dag igår så kände jag mig helt sänkt..fick halsbränna efter sushin och nudlarna sen var det bara att sova. Drömde massa sjuka grejer som att jag var kvar på jobbet,  att jag sov på jobbet när det kom patienter och att jag sprang ute i skogen..det måste varit febern som slog till!

Nu sitter jag och lyssnar på The Knife, funderar på en massa saker som gör mig arg, ledsen och förvirrad..
Jag vill skrika och bråka men det är inte det bästa sättet att snacka om saker...men jag kommer inte på hur jag annars ska berätta. Får se hur helgen blir, bara det att jag just nu sitter och väntar på att få besked hur det blir känns tråkigt.

Mamma vill att jag ska stanna hemma och kolla på melodifestivalen, med tanke om hur helgen kan bli så känns det nästan lockande att stanna hemma med päronen och äta popcorn med EMD på tv:n.

jag skulle laddat upp en fin bild, men programmet vill inte fungera...jäkla dag! :(

Kommentarer
Postat av: sara

de kommer nog lösa sig vännen<3 de e bara att försöka få ut sanningen å se vad som händer.

de e bara att messa om de e något<3333

2009-03-13 @ 08:27:44
Postat av: julia

tack gumman <3

2009-03-13 @ 09:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0