Nu ska ni få höra :)

Helgen vart bra! jag var rädd och nervös inför helgen då jag skulle reda ut lite grejer...jag gjorde det, eller mer skrek och grät, en massa tårar och mascara på täcket men det blev löst..man kan knappt tro att det skulle hända igen men det är samma historia som förut...nå jäkla dumbrud som ska komma och koka ihop massa lögner för att hon inte har nå roligare liv..nästa gång det händer ska jag sätta bruden på plats!

Tack Jella,  Sara och Elin för att ni är så söta mot mig! Det är tur att ni håller koll och stöttar mig när saker blir kluriga...

ja juste! jag funderar på att skaffa en tatuering! :D nu har suget kommit till mig när de flesta i umgängeskretsen är tatuerade! ska bli spännande att fixa nått eget!


Kommentarer
Postat av: Anonym

xD

2009-04-15 @ 23:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0