Shopping :D

Det är nog på gränsen att jag är shoppingberoende! Åkte in vid 11 för att vara tidigt ute, det är skönt när det inte är så mycket folk så man kan kolla runt i lugn och ro!  Sen hände det, så fort jag hoppade av bussen fick jag värsta energin i kroppen och jag sprang nästan ner till bankomaten för att ta ut pengar..sen började det, jag gick runt och plockade på mig grejer!! kollade inte vad nått kostade utan bara roffade åt mig saker, gick till kassan och sen vidare till nästa affär  :)
Hittade alla hygiengrejer på 10 min sen vart det 2 tröjor, bh+trosa, mer trosor, från HM, ett par ljusa jeans från secondhandaffären, de satt otroligt bra! :D, ett par leggings från veramoda och sen en fin väska från accent :D Det var en riktigt skön känsla att bara ta sånt som man vill ha och sen fortsätta shoppa med ett leende på läpparna :P

Det låter ju tokigt! :P men det konstigaste var nog när jag hade handlat allt så försvann den glada känslan och jag kände mig rätt nöjd med allt jag köpt..så jag tog första bussen hem och nu väntar jobb på Lugnet mellan 16.15-21.00 sen åker jag till K-holm :)

Nu ska jag ut med hunden!

kramar


Kommentarer
Postat av: lillgunnar

Älskar shopping :P:P fast efter det så svider de i plånkan..:p

2009-03-10 @ 13:24:14
Postat av: julia

haha japp! men ibland kan det vara värt lite lidande! ^^

2009-03-11 @ 05:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0