Tunga steg och dreggel på kudden..

Vaknade vid 04.00 inatt/imorse och kunde inte somna om, satte mig här vid datorn och jag fick lite sällskap av Micke :)
Dagen har varit rätt lugn på IVA! inge stress och inge jobbiga patienter men ändå ligger jag helt utslagen på soffan och försöker komma ut ur min trötthetsdimma, lyckades dreggla lite och hittade en godissvamp precis vid munnen..måste väl försökt stoppa i mig socker men inte ens orkat med det :P

Snart blir det Robinsson och det ska firas med chokladmousse!

Ja juste! var på HM en sväng efter jobbet oxå..provade ut en snygg look men det vart inge succe, det va ju så snyggt på tjejen i reklamen! Men jag har en hel mage ivägen..det är sånt här som gör det extra gott med chokladmousse! :P 
 
Lyssnar på Håkan Hellström, det är en tanig grabb det!

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0