Afternoon Stompa

Finns för nuet i Katrineholm och sitter på deras ungdomskafe Palladium, här kommer det vara spelningar hela kvällen så jag får snällt sitta här och underhålla mig själv på nått sätt :P Ikväll blir det såklart ESC och till det chips och dipp, gott och flott! Känner mig redan trött på att hänga här men bättre det än att sitta hemma och glo i väggen..

Jag har fått igång min mobil men lyckas tappa den så att den blir skum igen, jag orkar snart inte bry mig! hatar när saker går sönder, det spelar ingen roll hur varsamt man tar hand om den, plötsligt glider den ur greppet och slås till spillror på marken..

Funderar på vad jag ska göra hela dagen, när man inte vet vad man ska göra blir man hungrig och bara äter, inte bra för nu har träningen varit riktigt dålig och gymkortet går ut snart! måste komma igång på nått sätt men motivationen är inte tillräckligt stark! Aja nu ska jag väl kolla vad grabbarna gör och sen bara softa hela kvällen!

Om ni är i k-holm så kom! Palladium kl 16.00




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0