Äntligen fredag!

Om jag ändå kunde njuta av helgen men den försvinner till IVA :( jag jobbar 7-15 varje dag men idag tänkte jag gå en snabbis på stan, sen imorgon lördag blir det middag nere på grekiska här i Nykvarn och på söndag ska jag kolla på en bil :) så det blir kanske en rolig helg ändå!

Vad händer för er andra? :)

Hoppas på soliga dagar! Då ska jag ligga på tomten och förbättra brännan från Rhodos :) vill även ha på mig mina fina klänningar och sommarskor..ge mig sol och värme nu! :)

ja juste, om någon vet..varför finns det så många äckliga brudar i världen? bruden är nå dramaqueen och förtjänar inte att jag lägger ner energi på henne, men hon är som en finne i rumpan..man vill bara trycka till henne!
Aja nog sagt om det :)

Ha det toppen!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0