Bowling och sushi =D

Vi åkte ett gäng till Heron City :) kul att träffa  folket från OP3 och sen att Jella kom förbi :D Vi började med bowlingen och jag vart genomsvettig! haha det var så varmt och jag spelade på rätt bra! vann 1 omgång och sen fick vi spela extra när våran bana strulade..så betala för en timme men spelade nästan 2, det är bra! Efter bowlingen var alla hungriga , jag köpte sushi och det var riktigt gott! saknade det på Rhodos :P
Efter maten blev det fika och sen åkte vi hem igen, det va riktigt trevligt att träffa alla igen"

En toppenkväll helt enkelt! :) snart ska jag kolla på semifinalen till ESC! hoppas Sveriges bidrag kommer med! :)

Juste, fick finaste sjalen av Sandra H i present! bild kommer senare :)

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0