En tur till vackra Hovsjö =)

Idag har jag varit med hos Vally och ätit lunch med henne och Erika :) riktigt mysigt och med äkta sommarväder så kunde det inte bli bättre! =D god mat och trevligt sällskap plus sol slår allt!
Jag har även fixat ny hårfärg, eller det var Vally och Sandra som hjälpte mig, det första min mormor kläcker ur sig är att jag ser ut som en svartskalle..haha kolla på bilden och döm själva, själv tycker jag det är rätt nice! =)

Snart blir det Project Runway! =) Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ja tycker att du passar asbra i den färgen :)

2009-05-28 @ 21:26:47
Postat av: Angie

Instämmer. Det var väldigt fin. Sen älskar jag byxdressen!

2009-05-29 @ 11:06:21
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se/
Postat av: julia

Byxdressen är helt underbar! fast det är klurig att ha på sig ute när man ska på toa! lite alkohol o kenpiga knappar är inge bra kombination :P

Tack du som är anonym! :)

2009-05-29 @ 12:12:16
URL: http://meandbillie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0