Ett grått Nykvarn

Jag sov rätt bra i min säng nu efter veckan på Rhodos, men jag vill tillbaka, jag ska tillbaka nästa sommar!! Mysiga frukostar på balkongen där solen sken redan från kl 06.00...sen packa ihop för några timmar på stranden :) Här i byn så syns inte solen och det känns som att man har gått tillbaka till vintern :P 
Har varit inne i stan och shoppat ännu mer, jag är nu officiellt shoppingberoende, jag kan inte få nog av fina klänningar och linnen! hittade en underbar sak på Åhlens av alla ställen =D den ska jag har tillsammans med ett par strumpbyxor imorgon när jag bowlar på Heron :D

Ja juste, 14.30 samlas vi vid centralen i Södertälje, jag har ingen aning om hur man kommer till Heron men det löser sig :P sen blir det bowling och mat :D det kommer bli toppen!

Min underbara byxdress! =D


Byebye!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0