Grekisk mat och en hel det vattenpipa :D

Det vart riktigt trevligt igår! =D började kvällen med att äta på Rhodos, otroligt god mat! Beställde in mozarella med tomater och oliver..sen mixspett med kyckling, fläskkarré och pommes och drack en cider :) allt var verkligen gott!
Jag, Sara och Mari mumsade i oss allt och sen gick vi en snabbis till Sara för att lämna lite mat.
Efter det gick vi hem till Mari och Jerry, rökte massa vattenpipa och drack lite drinkar :) Måste köpa den där Hypnotic sen!
Kvällen slutade vid halv 11 tror ja, huvudet kändes tungt av all rökning och jag gick hemåt till sängen, tog en tablett och sen slocknande jag ordentligt!

Nu är klockan 05.14 och jag ska snart in till stan för att jobba, känns lite segt idag men jag brukar komma igång när jag sitter på bussen :P

Hey! solen är framme! Hoppas den är kvar till efter kl 15 så kan man sola lite =D

Tack för igår tjejer! =)


 



Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0