Jag är inte rädd för att flyga, jag är inte rädd för att flyga..

Sist jag va ute och flög  var till Turkiet, jag kände mig inte alls nervös inför resan men sen när jag satt på planet och det skulle lyfta så fick jag panik! jag höll i mig så hårt att mina fingrar domnade bort..och det vart inte bättre vid landningen. Det är ju löjligt att känna sig så orolig :P men jag får nå äcklig känsla i magen som om den ska explodera!
Jag förstår att om planet skulle krascha så finns det inte så mycket man kan göra..men varför ska det kännas så hemskt när man ska starta och landa? som nå slags mellannivå till döden :P

Jag ska antingen ta en tablett och sova hela resan eller så bestället jag in nå drink som kan lugna mina nerver :P


jag är inte rädd för att flyga....jo lite måste jag nog erkänna! haha

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0