Jag smälter..

Det är otroligt varmt just nu, inne , ute och överallt..
Annars är det rätt mycket just nu, Vally spådde mig i arabiskt kaffe och berättade att under en period så kommer det vara mycket att tänka på, många jobbiga beslut och att jag inte ska låta någon påverka dem..lättare sagt än gjort. Men det är ju bara att erkänna att arabiskt kaffe är magiskt eller nått..
Det känns som att man håller något hemligt, något inom en som man inte kan prata om. Om man skulle säga nått så kanske man inte kan sluta grubbla?

Nu har jag ont i huvudet, godnatt allesammans..vore trevligt med nån kommentar! det har varit rätt dåligt med såna nu..förhoppningsvis snälla och trevliga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0