Kollar Ginas hemsida! :)

Hittar säkert 1000 olika plagg som jag vill ha, men man måste ha pengar oxå!  :P
Jag vill bara klicka på köp och sen få hem allt på posten, eller så tar jag en sväng dit när lönen kommer..nej juste! den kommer att försvinna innan jag ens fått den!, ska betala lite skulder, sen kanske ett besök till tandläkaren :( då blir det ingen shopping...

Juste, på söndag ska jag åka och kolla på en bil! spännande :D en liten röd peugeot, precis lagom till att övningsköra med :P hoppas den rullar och att den fungerar som den ska utan större problem..måste komma igång med att köra! Jag ska ta en sväng till k-holm i sommar! det är mitt mål just nu ^^

Nu ska ja ut med biffskrutten, tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0