Om 3 timmar sitter jag på planet! =D

Jag vaknade alldeles själv nu vid halv 4! så tidigt har jag nog aldrig vaknat men jag har aldrig känt mig piggare!
Fixar frukost sen ska pappa köra in mig och mormor till Södertälje, därifrån direkt till Arlanda då vi har 1 timme på oss innan incheckningen stänger :P lite ont om tid!

Kl 12.30 ska vi landa på Rhodos! :D det första jag ska göra är att byta om till nått lättare och sen bara sitta på altanen och njuta av min bok och en påse godis haha! Hoppas på strålande sol när vi är framme! :)

Jag vill surfa, shoppa, dyka, åka moppe, äta god mat, sola, bada och bara ha det toppen!

Hoppas ni får det bra här hemma, kommer sakna min snubbe som en dåre! <3


 

Kommer hem igen den 10:emaj  =)



 

Bild från Turkiet!


 



Ha det toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0