Sitter och sjunger till Billie The Vision :)

Jag är så sugen på att fixa en secondhandaffär, inge trams med nå kyrka eller nå hjälporganisation utan en vanlig men häftig lokal med schysta kläder av alla sorters..med lågkonjukturen så ökar secondhand mer och mer eftersom vi blir allt fattigare!

Jag avgudar kläder som har en historia, kläder som formar personlighet och framhäver ens schysta sidor :)
Tänk er blommigt, glittrigt, svart, rött. grönt, tantväskor och massa hattar och halsdukar/sjalar =D
Man kan ju alltid drömma..




Nu ska jag samla ihop lite gamla jeans och försöka klippa ihop ett par shorts, jag hoppas att det inte är svårare än det ser ut :P

Ikväll blir det Project Runway!

tjing



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0