Valborg!

Så jäkla bra! trevligt folk och efter mycket om och men så fick vi i oss mat oxå! =D
Kvällen vart perfekt, började dagen med att sola och genom det bjuda grannarna på lite rumpa ;)  haha stackars barn!
När solen försvann vidare så började vi fixa med mat och istället för den planerade grillningen så slängde vi in allt i ugnen, haha fick ju vänta evigheter på att grillen skulle bli varm! grabbarna skröt med att det är karlgöra att grilla..men när det slutar med ugnen istället så har man nog misslyckat med karlgörat, jag tror att vi tjejer skulle fixat det bättre! ;)

Efter mycket mat, ännu mer dricka och trevligt sällskap så gick vi ner till elden, jag blir alltid lite rörd när det är valborg, som att det är början på något nytt och stort..kände nästan hur lyckoruset i mig började bubbla ( eller var det alkoholen?) haha.. Det var så mysigt att stå där med gänget och bara njuta!

Avslutade kvällen med The Notebook, där kom tillslut tårarna fram och jag kramade om älsklingen lite extra <3
Kul för Simon och Jonna också! himla häftigt! :D

Jag har haft en fulländad tid nu, sen på söndag åker jag äntligen till Rhodos! inget ska stoppa mig! =)

Om 4 dagar fyller jag 20! Hurra Hurra Hurra =D

Jonna, jag och Jennifer njuter av solen! haha jag och min lättcider ^^





Elden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0