2 drinkar och en cider senare..

Vi ska snart dra ut, hoppas det är nått roligt folk ute! Är sugen på att dansa och bara leva rövare :D
Har väl bytt om 100 gånger så nu har jag nått skönt och snyggt på mig! Det vart glittriga strumpbyxor, en svart tunika och sen mina lila kofta över tillsammans med mitt svarta skärp med silverspänne, haha dryg att skriva vad man har på sig men jag tar säkert nå toa bild sen ;)

Nu är det Air Force One på tv:n och jag gillar presidenten, killarna sitter vid datorn och lyssnar på låtar som de satt ihop själva, coolt! :D

Nu vill jag iväg!...


haha gammal bild från nå partykväll, Jennifer är ju söt ^^



Kommentarer
Postat av: Jennifer

det kommer inte jag ihåg :P

2009-11-29 @ 14:49:53
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: julia

haha nej det va en riktig partykväll! :D

2009-11-29 @ 15:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0