Bus eller godis!

Halloween är över och nu kan man komma tillbaka till en helt vanlig vecka :) tycker det är skönt när man har kommit förbi en storhelg och att allt blir som vanligt igen.
Igår jobbade jag till kl 15, det var full fart från det man kom in på salen till att man nästan kröp hem. Jag var supertrött och fötterna kändes som betongklumpar.

Vi åt en fin middag och mormor kom på besök :)
Jag hade laddat med godis om ungar skulle komma förbi men det var bara 2 st killar som inte ens ville göra nå bus, jag skickade dem till grannarna och sa att de skulle busa lite :P
Efter maten vart det bastu och det behöver jag! så jäkla skönt att bli varm ändå in till skelettet.
Senare på kvällen försökte jag kolla på zombies men orkade knappt igenom halva filmen tills jag somnade tung.

Nu ska jag tillbaka till IVA, Ha en bra dag :)
kram




Kommentarer
Postat av: Marica

Fin blogg, allt bra? :)

2009-11-01 @ 06:07:27
URL: http://maricawedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0