Chocken har lagt sig

Jag sov som en stock inatt, hade inga mardrömmar eller nått utan jag slocknade så fort huvudet landade på kudden.
Jag mår bättre idag, en kollega ringde tidigare och ville höra hur det var och det är jag verkligen glad för. Det är skönt att folk bryr sig när sånt här händer. Man känner sig trygg och stöttad då.

Nu ska jag bara ta det lugnt fram till att jag ska jobba, får se om jag tar en sväng förbi Mickis men som det känns nu så behöver jag verkligen vila och ladda inför natten.

Vore toppen att träffa alla men det kommer bättre tillfällen då man känner sig mer på topp.

Ha en bra helg och tack för alla uppmuntrade ord.


Bäst från gårdagens Idol! Mariette är så jäkla cool!




Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0