Dagens utmaning, att hålla mig vaken!

Imorgon ska jag till IVA för att jobba 2 nattpass och då måste jag ladda psykiskt och fysiskt idag! Det är inte så jobbigt som jag trodde att jobba natt, det är snarare rätt skönt! Man gör inte så mycket utan ska helst låta patienterna sova och sen får jag rätt mycket energi :) Men timmarna mellan 3-5 blir jag helt slut, då blir jag trött och illamående samtidigt och jag inte vill nått annat än att bara lägga mig i soffan och sova!

Jag sov en stund på dagen men jag känner mig redan trött, jag ska försöka hålla mig vaken tills raringen kommer hem från jobbet och det brukar vara mellan 01.00-01.30 så om jag håller mig vaken så länge blir det en liten vändning på dygnet...
Är sugen på choklad men ska försöka hålla mig undan, efter middag på donken så behöver man inte mer mat! Sen ska vi duscha och efter ska jag ska nog hitta nått bra på tv:n.

Men till er andra så godnatt! :)

Nu blir det CSI NY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0