Det vart en lång kväll

Jag åkte till IVA vid 12.17 och i Södertälje hade jag 30 min på mig att komma till jobbet. Först strulade tåget så jag missade min buss från perrongen, sen gick den buss jag åkte på sönder...då var klockan kvar i 2 och jag börjar halv 2. Jag sprang upp till avdelningen och hann precis till rapporten...
Då började mitt huvud dunka, jävla skit inte nu tänkte jag men jo visst skulle migränen komma oxå!
Plötsligt small det till i mitt huvud och mitt öga vart alldeles svullet! Så höll det på resten av kvällen...huvudet på gränsen till att explodera och samtidigt  ta hand om en patient i respirator.

Så jäkla dumt! jag hatar att ha migrän och det kommer ju bara oftare och oftare, måste kolla upp det och få andra tabletter som fungerar på engång!

Nu är jag tillbaka i lägenheten och känner mig bättre, synd bara att min raring fortfarande är sjuk :(
Men imorgon blir det party och inget ska stoppa dom planerna!
Jag måste komma iväg och göra nått riktigt kul!


Nu ska jag kolla klart på Criminal Minds!

godnatt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0