En mysig kväll :)

Har precis varit hos Jennifer och Jesper på middag, supergod mat och desserten var toppen! Ni får komma förbi oss sen nåndag så ska jag försöka bjuda på nått som smakar lika bra :)
Nu sitter jag vid datorn och kollar på Desperate Housewifes medans min snygging ligger i soffan brevid. Det känns skönt att vara hemma igen :)

Imorgon har jag tusen planer, tvättstuga, ner på stan, sotera papper, maila och ringa en massa folk, städa, handla och sen blir det väl till att softa på kvällen!

Nu ska jag krama min raring lite.
ha en fin kväll :)




Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja det var roligt att bjuda över er. :)

Vi får prata oxå om juldagen och nyår sen :)

2009-11-17 @ 21:41:55
URL: http://sowitchy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0