Första natten avklarad :)

Vaknade för en timme sen, ville vara säker på att min raring var tillbaka i landet och att inget hade hänt på vägen från Tyskland. Sov rätt bra och laddar nu inför en till natt, det brukar vara lättare den andra natten och inatt får jag en rätt tung patient men jobbar även med en rolig kollega :) så vi ska nog fixa det!
Imorgon får jag kanske skjuts till Katrineholm och då får jag med mig alla julsaker och min efterlängtade diskmaskin! whoho inge mer diskande! :D haha  man får väl hoppas att den funkar att koppla in till kranen sen i köket.

Nu ska jag äta något och sen vila tills pappa kör in mig till jobbet :)
Hoppas det blir lugnt.

Ha en bra kväll :)

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0