Fredag! :D

Fast jag jobbar natt imorgon så känns det skönt med fredag! :D Först ska jag till IVA och efter det åker jag förbi min farmor som fyller 75 år! Det firas med smörgåstårta och en liten present..vad köper man till sin farmor som har allt? Jo ett fint ljus och en glittrig julgranskula :)
Känner mig förkyld och migränen börjar smyga sig på, hoppas den inte slår till som värst när jag är på jobbet. Jag blir som en zombie då med röda ögon och likblek i ansiktet. Fräscht!

Ikväll blir det Idol!

Imorgon ska jag kanske förbi Mickis och spana in hennes och hennes killes lägenhet. Kan vara kul innan jag börjar jobba :)

Nu måste jag springa till bussen!

Ha en kanon bra fredag! :D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0