Godnatt vs godmorgon

Jag är i nå slags mellanläge, har energi men kroppen styr benen mot soffan där jag vill falla ihop och sova de timmar jag har varit på jobbet :P
Men jag mår bra! Börjar huttra lite och kaffe vågar jag inte dricka om jag blir hyperpigg sen på bussen till Nykvarn.
 Jag ser nog jäkligt trött ut och jag ber till gudarna om att morgonen fortsätter vara såhär lugn.
Det värsta som skulle kunna hända nu är ett katastroflarm eller att jag inte kan kämpa emot tröttheten utan faller ihop i tvättstugan bland alla täcken och börjar snarka..

Nu måste jag röra mig igen, promenad genom hallen är det enda som håller mig vaken just nu..

godnatt sen, eller godmorgon för vissa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0