Jag är vaken! :D

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna sova efter en natt på jobbet men jag slockande verkligen när jag kom hem! Fick åka med en kollega och kl 08.00 stupade jag i säng, kall och helt utmattad :P men jag somnade...och nu vid 17.00 vaknade jag av att det var mat. Så jäkla skönt att verkligen sova tungt, om pappa inte väckt mig hade jag nog sovit tills imorgon :P

Vid 20.00 åker jag tillbaka till IVA och jag hoppas natten blir lika lugn som igår, men lite vill man ändå göra så man inte sätter sig och somnar nånstans!

Imorgon ska jag återigen sova och sen träffa Sandra! ska bli toppen att träffa henne igen :) det känns som evigheter sen sist. Vi har mycket att ta igen gumman :)

Nu ska jag snart göra iordning mig och sen åka.

Ha en fin kväll och natt :)

synd bara att jag missar så många bra tv:program idag..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0