Jäklar va grym jag är :)

Har fixat lite med Jennifers blogg och kolla själva va snyggt det blev! :)

http://sowitchy.blogg.se/

Jag har inte bara suttit vid datorn idag utan tvättat, lagat mat, handlat och varit på stan med Jennifer och Jesper. Min raring ligger med halsfluss så han är inge vidare sällskap, stackarn..
Snön har fallit hela dagen och det är lite mysigt :)
Nu fattas det bara glögg, lussebullar och knäck för att jag ska hamna i julstämning!

Resten av kvällen ska jag försöka fixa med min blogg och sen kolla på Greys :)
Ha en bra kväll!
kram



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jaaa...den blev assnygg! :D



Aah, knäck...brände mig som fan sist :D

2009-11-04 @ 23:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0