Lördag :)

Helgen går fortare än jag trodde, imorgon är jag förhoppningsvis tillbaka till min snygging i Kholm :)
Känner mig pigg just nu, sover så jäkla bra i min gamla säng, den är ju som gjord efter min kropp och då sjunker man in på ett annat sätt än i en ny säng. Men jag saknar att sova tillsammans med någon <3

Igår gick det bra på jobbet, det var rätt mycket att göra men inga större operationer eller händelser utan det var rätt skönt. Sen att man fick lite beröm av narkosen var inte helt fel, då känner man sig duktig! Jobbar nog med den bästa personalen som man kan få tag på!
Ska åka in nu igen vid 6 och efter jobbet ska jag till Rusta med mina föräldrar :) det blir julshopping! hoppas jag hittar granen jag tänkt på och alla kulorna!


Vad ska ni göra idag då?

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0