Monday morning

Idag kommer det bli en spännande dag! Jag ska åka till IVA och för första gången i mitt liv jobba ett nattpass!
Jag går intro med en undersköterska så jag kommer inte ha direkt ansvar för någon patient utan stå vid sidan och titta vad man gör under natten. Jag hoppas att jag kan hålla mig pigg och alert, har ju redan bokat in 2 nya nattpass i december sen :P
Åker vid 19.21 och börjar 21.15, slutar 07.00 imorgon och tar bussen till Nykvarn för att sova hos mamma och pappa..sen upp igen vid 18-19 tiden på kvällen och vara redo för en ny natt! Jag kommer sova som en gris sen..


Nu ska jag lägga mig en stund till, sen äta, duscha, diska och åka.

Ha en bra måndag!

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0