Myssöndag :)

Jag har samlat lite energi efter fredagsturen till Etuna :)
Vilken rolig stad! Jag skulle lugnt vilja bo där, helst centralt i en fin 2:a med utsikt mot vattnet och kyrkan :) superfint!

Vi började kvällen hos Jennifers faster, vi tog en runda på stan och sen åkte vi och handlade mat. Efter det åkte vi till lägenheten och där var det verkligen en härlig stämning, en massa blommor, sköna soffor och sen en eldstad! det trodde jag inte man fick ha i lägenhetshus men det vart så mysigt när de tände den lagom till Idol.
Vi åt kycklingwok och det var det godaste jag ätit på länge! så gott när någon annan lagar mat och sådär ordentligt lagat och inte bara vanliga makaroner och tråkiga köttbullar..hmm det har jag levt på nu några veckor :P
Vi drack en massa vin och cider sen efter Idol var det utgång!

Glada och peppade inför kvällen gick vi med  våra high heels i regnet ner till stan och även då kände jag att här vill jag bo! Vi var så jäkla snygga och kvällen vart kanon! Kanske inte så mycket dans men det tar vi en annan kväll!

Sist men inte minst hamnade vi på ett taskigt kebabställe med kall kebab och ofärdiga pommes men sällskapet som vi satt med var på topp! haha vilka grabbar...

Nästa gång blir det Södertälje! haha jag kan se mig och Jennifer sitta på Stanleys och se alla bondtyper från Gnesta, men där har vi iaf ett jäkligt bra dansgolv!

Nu ska jag städa och sen få upp min snygging som fortfarande sover, vi ska handla och idag ska jag prova på spagetti och köttfärssås för första gången! håll tummarna :D

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0