Oturen förföljer mig!

Jag är så förbannad, mest för att jag inte hunnit äta frukost och då blir mitt humör lika surt som en gammal disktrasa! Jag började dagen med att försova mig till tandläkaren..kom 2 min försent och fick den där sura-tant-minen, jag ursäktade mig att jag inte hunnit borsta tänderna och då vart minen ännu surare!
Satte mig i stolen, de började gräva och skrapa och fick min mun att blöda. Eter 15 min gick jag till kassan och som tandläkaren tidigare sagt " Kalaset går på 450 kr" 450 kr! Vafan! visste att jag hade tillräckligt på kortet men vilket jävla rån! bara för att gräva lite i folks munnar....jag funderar starkt på att plugga till tandläkare nu när de håvar in såna summor.

Men allt skit slutar inte här..halv 10 skulle jag tagit bussen in till stan för att åka hem. Men när jag tittade på kontot hur mycket pengar som var kvar började jag nästan gråta. 2 jävla öre fattades från att kunna betala tågbiljetten hem...
Ringde runt men fick inge hjälp på pengafronten utan jag gick hem och sitter nu och väntar på att pappa ska köra in mig till syd. Har fört över pengar från sparkontot och den potten minskar fan för varje dag som går...JAG BEHÖVER MIN LÖN!

Det enda positiva idag är att jag inte hade nå hål, jag ska hem till min älskling och sen blir det middag hos Jennifer och Jesper! Jag skippar allt sött bara så du vet Jennifer :P

Nu ska jag äta och hoppas på att bli lite gladare..


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Ja, samma pris blire för mig, svider o betala jö.

Men neeeh..hatar när sånt händer...allt ska va så dyrt lix.

2009-11-17 @ 11:03:08
Postat av: julia

Ja fast sen hörde ja att gå till privata är ännu dyrare och sen när man har hål o grejer så kostar det tusenlappar! jag ska fan inte få ett enda hål! :P

2009-11-17 @ 15:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0