Pigg som en lärka

Jag är i Katrineholm nu :)
Kom in vid 5 tiden och då åkte vi till Mickes föräldrar för att äta lite mat och fika, det var gott med lagad mat! Provade även den nya glöggen med clementine smak och den var helt okej, lite väl stark men jag fick i mig den och vart alldeles varm, men med lite mandlar och russin så blir den nog mildare.

När vi kom till lägenheten sen så började Gosssip Girl och jag tittade väl på halva avsnittet sen somnade jag som en stock i soffan! sov några timmar tills det var dags att bada, så nu sitter jag nybadad och kollar på Entourage!
Har även bäddad rent i sängen så det ska bli mysigt att krypa ner där snart :)

Imorgon ska jag plocka undan lite saker och sen ska jag ska ta en ordentlig promenad! Måste komma igång lite innan jul :)


Saknar Biffskrutten
<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0