Robyn - Oh Baby

Vilken konstig morgon! Jag vaknade vid halv 7 och gick ner till pappa som satt och åt frukost.

Julia- " Vart är alla som ska jobba?"
Pappa- "Vadå jobba, ska du jobba?"
Julia - "Nej men de som ska ta över min patient som ligger på mitt rum!"
Pappa- "Gå och lägg dig igen Julia"

haha jag har väl haft för mycket på jobbet den senaste tiden!

Idag ska jag kolla igenom en massa julsaker som mamma vill skänka bort :) det kan vara kul med lite dukar och alla saker som jag gjorde på dagis, tänker på min arga tomtemor och alla julgransprylar som man pysslade med :)
Pappa ska titta på hans jobb om de har en plastgran nånstans och jag har redan tänkt på hur jag ska pynta den sen när julen närmar sig. Ska försöka att få älskling till att gilla julen också. Det är ingen jul utan julgran, pynt och en massa fina ljus! Så är det bara! Han får hålla sig till tåls med min julhets <3

Senare vid halv 3 ska jag åka in till stan för att träffa Sandra och Erika, ska bli mysigt att kanske strosa en stund på stan och sen fika/äta nått gott. Jag har suktat efter en macka på Tratten med panerad mozarella och tzatziki!


Nu ska jag sätta igång, ha en bra start på veckan! :)
kram

Kommentarer
Postat av: Jennifer

HAHA...klockrent :D

2009-11-16 @ 10:30:18
Postat av: julia

jag behöver komma hem och ta det lite lugnt ^^

2009-11-16 @ 11:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0