Sitter med Grabbarna Grus!

Efter 2 nätter så är jag tillbaka i Kholm :)
Min pappa och jag körde hit mina sista saker och det gick bra! Nu har jag alla julsaker,
tallrikar, muggar, dukar, kläder, papper och massa annat på plats! Känns jäkligt skönt att fått hit alla saker :)
Har även fått min diskmaskin på plats! Det är fan lyxigt att ha en diskmaskin och inte behöva tänka på att diska dagarna i ända...nu kan man fylla maskinen, vänta 30 min och sen är det klart!

Nu sitter jag med grabbarna som spelar tv:spel, Jonna och Simon tittade förbi förut och det var trevligt :)
Funderar på vad som ska hända ikväll, jag är sugen på att gå ut och bara kolla på stan, det är ju lönehelg och jag kan ju sova ut ordentligt imorgon. Det är säkert mycket folk ute och det känns lite roligare än att sitta inne i lägenheten och plocka med en massa saker.

Vad ska ni andra göra ikväll?

Jag ska iaf snart duscha och sen göra iordning mig om det blir utgång!
Ha en fin kväll :)

kram





Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

HEJ SÖTNOS! ^__^

Ska vi följa varandras bloggar på bloglovin? :*



Och du är förresten inte intresserad av att beställa en bloggdesign av mig för 150 spänn? :D

2009-11-28 @ 19:07:08
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Jennifer

åh, du pynta :D jag med :D

2009-11-28 @ 20:06:52
URL: http://sowitchy.blogg.se/
Postat av: julia

det är så mysigt! imorgon ska ja handla glögg och baka chokladkakor :D

2009-11-28 @ 20:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0