Som ett tomt batteri

Jag har jobbat nu 5 dagar i sträck och känner mig lite sliten. Har gjort samma rutiner alla dagar och haft nästan samma kläder på mig, hade inte så mycket med mig från kholm så jag har verkligen inte varit nå modeikon under dessa dagar.
Imorgon åker jag till Kholm och det känns kul! saknar lägenheten och mest av allt min snygging <3

Det blir mys, tvättstuga, fixa inför fredag!
Har planerat en lite tripp till etuna för att festa, dricka drinkar och dansa!
Bara jag kommer i min nya klänning!

Snart är det premiäravsnittet av serien Ullared! Börjar kl 20.00 på kanal 5.
Ska kolla om det är värt att ta en roadtrip innan jul nångång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0