The thanks I get

Känner mig rätt sur och irriterad, blir väl så när man är rastlös men samtidigt väldigt trött.
Jag har ingen lust att vara falsk och trevlig när jag verkligen inte känner för det..
Hej humörsvängar!

Nu väntar jag på Ullared och sen CSI.

"Take only what you need from me"

Dessutom har jag äntligen fixat adressändring, det är kanske det som spökar i huvudet, att det nu är allvar, jag bor här. Mitt namn står på dörren och snart kommer all post genom vår minilucka, suckade precis sådär högt som man gör när man vill att andra ska höra...ja ni ser, humörsvängar.

Nu ska jag knuffa bort snubben som sitter i soffan och spelar nå töntigt spel.

godkväll!


 

Man får väl drömma till stranden såhär i höstrusket, det är kanske det jag behöver, semester! En sista minuten tillbaka till Rhodos för att bada och äta god mat. Jag ska kolla Apollo sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0