Video Killed The Radio Star!

Vilken mysig kväll! har ätit en supergod middag, falukorv i ugn med ost och paprika och med fejkpotatismos :D
Nu sitter jag vid datorn och fixar med min musik, min bror har lagt in musik och det är jäkligt bra! Gamla klassiker som Video Killed The Radio Star och Words :) så nu sitter jag och nynnar på låtar som man har hört en massa gånger men man har aldrig vetat vilka som sjunger :P

Snart ska vi bada och sen blir det efterätt till SOS GUTE, det kan inte bli bättre!
Imorgon åker jag till IVA och jobbar hela helgen, så jag får ta och fira helgen lite nu istället. Kommer sakna min snygging massor <3


Men nu ska jag börja fixa badvatten, ha en mysig torsdag!

kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0