Bra och dåliga nyheter

Jag har nu varit på vårdcentralen och kollat upp mitt öra. Fick komma till en sjuksyrra och hon sa att det inte var en vaxpropp. Jag var nästan 100 på att det skulle vara det och det kan man väl kalla den dåliga nyheten. Det som var en bra nyhet var att trumhinnan inte var sönder utan det verkade mest rött i örat.
Men jag ska tillbaka till kvart i 11 och då ska en läkare kolla. Jag hoppas att det inte är nå större fara utan bara nått enkelt som snabbt går att fixa. Mardrömmen vore att operera eller nått..usch får rysningar bara jag tänker på det.


Lite löjligt att man får panik när man själv ska ha nå slags vård men ändå jobbar inom det :P


Nu ska jag fånga lite solljus!
Ha en fin dag :)


Kanske kan vara nått?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0