Dagens schema!

Eftersom jag var så lat igår så måste jag göra ännu mer saker idag :P

  • Kolla klart på Grey´s Anatomy.
  • Magen kurrar så det är snart dags för frukost.
  • Disken från fikat är kvar och den måste tas innan den börjar krypa ut från diskbänken.
  • Efter det ner till tvättstugan.
  • Sen gå ner på stan och snacka lite på arbetsförmedlingen. Skriva ut Cv och bunta ihop betyg och referenser.
  • Sen, om jag har tillräckligt med mod ska jag gå upp till sjukhuset och kolla efter en bemaningschef och säga att jag behöver ett jobb :P.


Jag måste även hitta nånstans att klippa mig här i Kholm, nå tips?



Kommentarer
Postat av: Maddiie

Art of hair som ligger i källaren i ett gulthus mitt emot sultans norr (ligger även ett solarium där ner) kan jag rekomenderar. Brukar gå till bosse som jobbar där och hon är jätte bra.

2009-10-08 @ 15:25:23
URL: http://maddiie.blogg.se/
Postat av: julia

Okej det ska ja kolla in :) tack för tipset!

2009-10-08 @ 16:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0