En fin höstdag :)

Har precis varit och handlat lite mat och fika, Jennifer, Jesper, Simon, Jonna och Patrik ska komma och fika nu vid 15. Kul att de ska få se lägenheten nu när det finns lite mer möbler och småsaker :)
Vaknade somvanligt tidigt och städade köket plus toaletten och sen ska jag plocka iordning lite när älskling har dragit sig ur sängen. Världens sötaste kille ligger och sover just nu <3

Har fått iordning på mina bilder och nu ska jag bara installera nya Winamp, Word och Picasa så är allt klart.


Senare ikväll ska jag ut och springa, måste hitta nå bra joggingställen så man får in lite rutin på träningen. Skulle tittat in till Friskis och Svettis men det kan jag gra imorgon.

Nu blir det duschen och jag hoppas jag får sällskap.

Ha en fin dag :)

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0