Godmorgon, det är fredag! :D

Igår gick det bra på UVA och jag kör ett pass idag också. Slutar kl 15 och efter det ska jag ner och trängas på systemet för att handla helgens drycker. Vill ha lite cider och nått gott vitt vin :)
Låg och funderade inatt hur jag ska göra idag, först jobb, sen til Mari och Jerry, efter det vill jag se på Idol och tar nog nattåget tillbaka till Kholm. Har lite att fixa innan morgondagen..måste ju kolla vad jag ska ha på mig till Hassle!

Snart åker jag in till jobbet och jag hoppas att det går bra idag, nacken känns lite stel och jag är inte riktigt 100, börjar känna mig förkyld men jag ska klä på mig ordentligt nu till bussen!


Paljettlinne med nå fina leggings och mina pumps blir nog kanon!




Ha en bra dag! :D
kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0