Hallå! :)

Jag trivs väldigt bra i lägenheten!
Har handlat en massa saker som fattades och äntligen har jag en köksradio! en liten brun träliknande sak och kylskåpet är fyllt med mat och godsaker :)
Det är fint med möblerna och det känns mer som ett mysigt hem nu när vi har en större tv, jag får plats med mina kläder i byrån och jag har handlat en massa ljus som ska tändas sen när mörkret faller. Älskling jobbar inatt och jag får sitta själv ikväll men det är ändå mysigt att fixa och plocka lite ifred. Sen ska jag slappa framför tv:n.

Imorgon ska jag ta itu med lite jobb, skriva CV och sen ner till arbetsförmedlingen.
Sen ta en tur på stan och sen får vi se vad som händer :)

När vi fått igång den bärbara datorn så ska jag börja ladda upp lite bilder, nu sitter jag vid den andra datorn och här har jag inga bilder.

Ha det fint :)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0