Jag tror att jag blivit galen

Jag bröt ihop på jobbet idag. Det har hänt lite saker som jag inte riktigt tagit itu med och allt bubblade upp samtidigt.
Jag grät, kunde inte andas och det sprängde i huvudet på mig. En av sjuksköterskorna erbjöd mig nått lugnande och att jag skulle lägga mig i ett patientrum. Då förstår ni att jag mådde dåligt..
Jag åkte hem och har nu sovit i 4 timmar.

Jag har ca 2000 kr att leva på nu fram tills nästa lön.
Jag har precis flyttat.
Har inget körkort.
Inge fast jobb.
Livet känns inte vidare just nu och jag vet inte vad jag ska göra för att komma på fötter igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

när du kommer tbx sen (och jag efter helgen) så kan vi bara sitta o prata.



/jen

2009-10-27 @ 10:14:15
Postat av: julia

det skulle kännas bra

2009-10-27 @ 11:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0