Jag vill tillbaka till sängen..

04.45 är alldeles för tidigt att gå upp, jag tror inte att man är riktigt vaken utan kroppen styr sig själv mot bordet i köket och tar fram frukost :P Jobbar på IVA mellan 7-15 och det är sista dagen innan jag flyttar! Sen är jag ledig i en och en halv vecka och det tar jag som lite semester..hade ju ingen i sommar så det blir bra :)
Ska plocka i lägenheten och få alla mina saker på plats. Huvusaken är att jag kommer dit och jag får se på lördag hur det blir..

Imorgon blir det fika :D Hejdå-Fika på Tratten kl 14.00 och jag hoppas att så många som möjligt kan komma, annars blir det inflyttningsfest senare och det får man inte missa :)

Nu ska jag till bussen och möta upp Sandra, mysigt med sällskap såhär på morgonkvisten.
Det är den 1:a oktober och nu är det verkligen höst, snart får jag använda min söta kappa! :)
Ha en bra dag :)


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0