Lördag! :)

Jag är tillbaka i Katrineholm och sitter just nu och tittar på nå dålig film, ska snart duscha och sen kolla lite saker inför imorgon. Innan jag åkte hit var jag hos Mari och Jerry, det var kul att träffas och deras lägenhet var fin!  de fick en supersnygg tavla med Elvis på som kan fylla ut de tomma väggarna lite :)
Jobbet gick bra och nu  är jag ledig hela helgen!
Dessutom ska jag gå på inskolning till att jobba natt på IVA, spännande! det börjar inte förens i november men tiden går fort när man har roligt!

Jag upptäckte nått stort och fyrkantigt mot väggen...ett kylskåp har tagit plats i vardagsrummet och jag gillar det inte, nu är det saker överallt! Måste kolla på det lite närme.

Ha en fin kväll :)


Bilder från kvällen









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0