Mysigt med fika och lite shopping :)

Behöver inte säga mer, ni är underbara som kunde komma och jag kommer sakna er alla :)
Jag försvinner inte för gott men det känns lite som att man lämnar nått väldigt bra och tryggt. Men man måste ju vara öppen för nya äventyr :)

Nu har jag packat allt och väntar på att Idol ska börja, sen blir det bara att vänta och vänta..vid 10 imorgon går flyttlasset och det känns lite nervöst men ändå toppen.
Längtar efter min älskling <3

Ha en fin kväll :)

..bilder kommer när ja får dem från Sandra :)..

kram


Kommentarer
Postat av: Camilla

Du är underbar min vän! <3

2009-10-02 @ 22:20:56
URL: http://milchen.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack detsamma gumman! :D

2009-10-03 @ 09:27:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0