Mysigt med marknad :)

Jag hade inte tänkt handla nått men somvanligt kommer man hem med en massa saker!
Hittade en fin halsduk  ( som om jag inte har 1000 st redan ) en trägaffel, Chai te, strumpor och tillsist en langos, gott flottigt bröd med ost, vitlök, gräddfil och räkor slår all annan mat! Nu kommer jag vara mätt 2 dagar...

Ikväll vid halv 8 åker jag tillbaka till Katrineholm, ska bli skönt att komma hem till den stora sängen och sen mysa med min snygging. Kanske tända lite ljus och krypa upp i soffan med en filt och gott te :)

Min helg i Nykvarn har varit toppen, skönt att bli lite ompysslad och träffa underbara vänner.
En ny vecka börjar och imorgon ska jag ordna gymkort och sen sätta igång med träningen.

Nu ska jag lata mig framför tv:n och sen packa de sista.

Ha en fin kväll :)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0